نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
سرخط خبرها

افشین داوری در بوته داوری ورزش خراسان رضوی

  • کد خبر: ۸۳۶۴۲
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
افشین داوری در بوته داوری ورزش خراسان رضوی
آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد و افشین داوری از روز گذشته رسما به جای فرزاد فتاجی بر صندلی مدیرکلی ورزش خراسان نشست.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی دیروز در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد و ضمن تجلیل از فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق، افشین داوری به‌عنوان سرپرست مدیرکلی جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی منصوب شد.

در این برنامه که با حضور شکوه‌فر معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، رؤسای ادارات و هیئت‌های ورزشی استان، پیشکسوتان و جمعی از ورزشکاران استان برگزار شد، از فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق استان، که به‌مدت ۳‌سال سکان هدایت ورزش استان را به دست داشت، تقدیر شد و در پایان طی حکمی از‌سوی وزیر ورزش که معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش به افشین داوری ابلاغ شد، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی رسما کارش را آغاز کرد.

فتاحی: موفقیت اداره ما روی‌پای‌خود‌ایستادن هیئت‌هایمان بود

مدیرکل سابق ورزش و جوانان در ابتدای این برنامه به روی سن رفت تا گزارشی از عملکرد سه‌ساله خود به حاضران ارائه بدهد. فرزاد فتاحی بعد از حضور روی سن اعلام کرد که برنامه‌ای برای ارائه گزارش نداشته و به‌همین‌دلیل نوشته‌ای هم ندارد. با‌این‌همه فتاحی بعد از تشکر از تک‌تک کسانی که در دوره حضورش یاریگرش بودند، گفت: تک‌تک شما می‌دانید اگر عملکردی بوده، حاصل تلاش جمعی بوده است و من فقط یک خدمتگزار بودم. خود شما کار‌ها را انجام دادید. وی افزود: خیلی از شما گاهی از من گلایه می‌کردید که شما بیش‌از‌حد مهربانید و مماشات می‌کنید. من وقتی آمدم، با خودم شرط کردم در شهر امام مهربانی‌ها تمام تلاشم را بکنمتا مثل ایشان باشم.

مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اذعان کرد: توفیق خدمت در خراسان سخت است. اولین مدیرکل غیربومی بودم که به اینجا آمدم و با همکاری همه و پشتوانه تجربه گذشته، کارم را شروع کردم. با‌وجود سختی ۷‌ماه اول و روز‌های سختی که گذراندیم، توانستیم ورزش را در مسیر توسعه قرار دهیم. فرزاد فتاحی در بخش دیگر صحبت‌هایش به سفرهایش به شهرستان‌ها و توجه ویژه به این بخش ورزش استان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌ها کار‌های زیادی مانده بود. پروژه‌هایی داشتیم که ۸ سال روی زمین مانده بود. بعد از حذف ابومسلم، ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) به حالت مخروبه در‌آمده و تعطیل شده بود، ولی الان شما می‌توانید بروید و ببینید وضعیت این ورزشگاه به چه شکلی در‌آمده است. سالن شش‌هزار‌نفری که سال‌ها خاک می‌خورد، الان در آستانه بهره‌برداری است و در دهه فجر استفاده خواهد شد.

فتاحی در ادامه به فعالیت‌های حوزه جوانان، توزیع بسته‌های معیشتی و موفقیت‌های ورزش استان در حوزه قهرمانی اشاره و از کارنامه خود دفاع کرد. وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از این‌ها را موفقیت نمی‌داند و همه وظیفه‌اش بوده است، تصریح کرد: موفقیت اداره کل ورزش و جوانان در این دوران را در این می‌دانم که رؤسای هیئت‌های ورزشی در سطح رئیس فدراسیون عمل کردند و هیئت‌هایمان همه روی پا خود ایستادند. فرزاد فتاحی در پایان گفت: از افشین داوری خواهش می‌کنم کمک کند راهی که برای توسعه ورزش و جوانان باز شده است، دنبال شود.

شکوه‌فر: انتظار مردم از کارگزار بحق نظام اسلامی متفاوت است

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه این مراسم گفت: زمان مسئولیت، مدیریت و رساندن یک‌بار به مقصد، خیلی کم است. می‌خواهم از فرزاد فتاحی بپرسم عمر ۳۲‌سال خدمتتان چطور گذشت؟ این دو‌سه‌سال مسئولیت‌گرفتن فرصتی است برای رضایت پروردگار والا «خسرالدنیا و والاخره» است. شکوه‌فر افزود: معتقدم فتاحی مزد این ۳۲‌سال خدمت را گرفت، چرا که در این دوره پایانی خدمتش، در مجاورت امام‌رضا (ع) بازنشسته شد.

وی با اشاره به انتصاب افشین داوری به سمت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهار کرد: برای بار دوم افتخار خدمت نصیب داوری شده است. هیچ‌کس در این مدت به‌جز خوبی از داوری نگفت. حتما در این مدت حضورشان این فضا را ادامه می‌دهند. معرفی داوری برای خراسان کاری بیهوده است، چون ایشان را همه می‌شناسند و نیازی نیست از او بگوییم.

فکر می‌کنم داوری کلیدی است که به قفل ورزش خراسان‌رضوی می‌آید. وی تصریح کرد: یک درخواست از افشین داوری و مجموعه رؤسای ادارات دارم. ما دوماهی است وارد دولتی شدیم که مطالبات مردم از آن متفاوت است. کارگزار این دولت باید در قامت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی جلوه کند. انتظار امروز مردم از کارگزار بحق نظام اسلامی متفاوت است!

داوری: به‌دنبال رضایتمندی مردم هستیم

سرپرست مدیرکلی جدید ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در ادامه این برنامه گفت: ما اینجا جمع شدیم و در این دولت رضایتمندی مهم‌ترین هدف است. ما باید کاری بکنیم که مردم از ما رضایت داشته باشند. افشین داوری افزود: من رفیق تک‌تک شما عزیزان بوده‌ام و هستم و همه می‌دانید که من مرد کار میدانی هستم. ما یک تیم کاری خیلی قوی بودیم، حالا می‌خواهیم با یاری هم بار دیگر کار را شروع کنیم؛ این‌بار با شعار همدلی و رضایتمندی. داوری اذعان کرد: یقین دارم وزارت ورزش هم در این مسیر ما را یاری می‌کند. من امیدوارم با این تیم هم رضایتمندی و هم رشد و توسعه ورزش را رقم بزنیم.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تقدیر از زحمات فرزاد فتاحی، اظهار کرد: فتاحی انصافا با آن حجب‌و‌حیا، اقدامات شایسته بسیاری انجام داد و باید از‌این‌بابت از او تشکر کنم و به زبان عامیانه بگویم دم شما گرم. داوری در پایان تصریح کرد: این نکته را هم به همه عزیزان بگویم که این شیوه کار من است که ما از امروز به بعد رو‌به‌جلو حرکت می‌کنیم و اصلا به عقب برنمی‌گردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->